HIIT training combi BBB
HIIT2
HIIT1

HIIT TRAINING/BBB

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Dit betekent dat je een interval training doet met een hoge intensiteit. Interval is, met name voor de duursporter, belangrijk om je prestaties tijdens de duurtrainingen te verhogen. Wielrenners, hardlopers die dus meestal kiezen voor de langere afstand in hetzelfde tempo kunnen hun gemiddelde tempo verhogen d.m.v. HIIT. HIIT versterkt je hart en longen, vergroot je metabolisme, wat dus een positief effect heeft op het verminderen van je vetpercentage.Tijdens de momenten van inspanning is het de bedoeling dat je je voor de volle 100% geeft, de rustperiodes zijn heel kort. Je daagt je lichaam hierbij uit, dat is de reden dat een HIIT niet langer is dan 20 minuten. We beginnen met een goede warming up, gevolgd door de HIIT en sluiten de les af met specifieke aandacht voor Buik-Benen-Billen. Er wordt gebruik gemaakt van kettlebells, springtouwen, battlerope maar ook eigen lichaamsgewicht. 


LESROOSTER:

Donderdagavond van 19.00-19..45 uur


VOOR ZOWEL BEGINNENDE ALS GEVORDERDE SPORTERS.

(training wordt voor beginnende sporters rustig en verantwoord opgebouwd)

EA PERSONAL TRAINING


Ellen Assink

GRIENDWEG 18D

4254 CR SLEEUWIJK

T 06 53877217

eapersonaltrainingsleeuwijk@gmail.com